Poistenie zásielky
Služba poistenie zásielky – Obchodné podmienky
V prípade, ak v priebehu dopravy dôjde k poškodeniu alebo strate tovaru zakúpeného u predávajúceho, predávajúci túto reklamáciu vybaví v čo najkratšom možnom čase podľa nasledujúcich podmienok:
- Predávajúci sa po zakúpení služby zaväzuje prednostne vybaviť reklamáciu tovaru poškodeného pri doprave.
- Kupujúci má na uplatnenie služby 7 dní od doručenia tovaru.
- Na jednu objednávku možno službu kúpiť len raz. Služba sa vzťahuje na všetky produkty v objednávke.
- Služba nie je poistením ani inou službou poskytovanou v rámci poisťovacej činnosti.
- Každý kupujúci má možnosť zakúpiť službu pri každej objednávke tovaru, pri ktorej je táto služba ponúkaná. Kupujúci zaplatí cenu služby zároveň so zakúpeným tovarom, s ktorým je služba zakúpená.
- Služba je výslovne uvedená na nákupnom doklade. Cena za službu 1,00 EUR vrátane DPH.
- Spätné zakúpenie tejto služby nie je možné.
- Pre uplatnenie služby je nevyhnutné, aby kupujúci výslovne informoval predávajúceho o tom, že uplatňuje službu, a to telefonicky alebo e-mailom. Kupujúci zároveň dodá predávajúcemu všetky informácie potrebné na uplatnenie služby, najmä identifikáciu tovaru zakúpeného u predávajúceho a fotodokumentáciu poškodeného tovaru.
- Pri uplatnení služby kupujúcim sa predávajúci zaväzuje do 24 hodín kontaktovať kupujúceho ohľadom možných spôsobov riešenia reklamácie – napríklad výmena tovaru, vrátenie peňazí, a pod.
- Lehota na vybavenie reklamácie poškodenej zásielky plynie až po splnení vyššie uvedených podmienok.
- Služba sa nedá uplatniť:
- Opakovane k rovnakému kusu výrobku.
- Na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, informatívnymi nálepkami, sériovými číslami či na tovar javiaci známky opotrebenia používaním atď.
- Na poškodenie tovaru vzniknuté inak ako pri doprave, t. j. napríklad na poškodenie vzniknuté:
- mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, nesprávnym skladovaním výrobku,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,
- zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
- používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
- zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
- zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
- Služba sa nevzťahuje na prípady poškodenia pri doprave tovaru od kupujúceho k predávajúcemu v prípade uplatnenia služby, či v prípade uplatnenia práva kupujúceho – spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy v zákonom stanovenej 14-dňovej lehote od doručenia tovaru, ktorú s dopravcom dohodol sám kupujúci.
- Služba sa nevzťahuje na riešenie nedoručenej zásielky.
- Služba sa nevzťahuje na tovar ako sú krmivá a liečivá po porušení spotrebiteľského balenia ak ich otvoril alebo porušil kupujúci, spotrebiteľ, zákazník.
- Prenesenie platnosti služby na tretiu osobu nie je možné.
- Služba je poskytnutá v okamihu doručenia tovaru kupujúcemu.
- Ak je kupujúci – spotrebiteľ, súhlasí s poskytnutím služby pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu a berie na vedomie, že ani v prípade využitia tohto zákonného práva po doručení tovaru, nemá nárok na vrátenie ceny za službu.
- Predávajúci nahradí kupujúcemu cenu služby v prípade, keď nesplní svoj záväzok vyriešiť reklamáciu v lehote.
Kontakt pre uplatnenie služby:
+421 908 987 523
V Košiciach dňa 9.10.2023